Futur@project “Sicilija – Općina Kalnik sudjeluje
Općina Kalnik sudjeluje u jednom opširnom projektu Europa za građane pod nazivom “futur@project zajedno sa : Municipality of Villafranca Tirrena (Italy)
Municipality of Villafranca Sicula (Italy)
Associazione Villafranca Giovane (Italy)
Municipality of Valletta (Malta)
Milvus (Slovakia)
Municipality of Szurdokpüspöki (Hungary)
Asociatia Sin Fronteras (Romania)
Special Education Needs Diagnostic and Support Centre (Greece)
Alytusa Kolegija (Lithuania)
Municipality of Kalnik (Croatia)
Municipality of Vilanu (Latvia)
Municipality of Lukovit (Bulgaria)
Association Vrenza (Spain)
FC Alemannia Hamberg (Germany)
We Together (Estonia)
Opcina Kalnik je predstavila Hrvatsku kroz kulturnu baštinu, te Općinu Kalnik kroz prošlost , sadašnjost i budućnost.
Na projektu su sudjelovali Općinski nacelnik Mladen Kešer i savjetnik načelnika dr.sc. Ivan Jedvaj.
Bila je to iznimna prilika da predstavnici općine Kalnik promoviraju izvrsnosti hrvatske kulture i umjetnosti (sto je tema ovog EU projekta, s posebnim naglaskom na arheološke, kulturne i etničke znamenitosti koje motivirani i znatiželjni posjetioci iz Hrvatske i inozemstva otkrivaju u Kalniku. Spontano oduševljenje izazvao je predstavljanje spota u kojemu svjetski znameniti hrvatski dvojac “2 Chellos” nastupa u slikovitom pejzažu Kalnika i opojnim zvucima svoje glazbe pruža publici vrhunski užitak svoje iznimne umjetnosti. U nekoliko minuta uspjelo je sudionicima skupa dočarati ljepote Kalnika i podsjetiti ih na jedan od aktualno najsvijetlijih hrvatskih doprinosa globalnoj umjetničkoj baštini. Time je bez puno rijeci postignut značajan utisak na prisutne sudionike skupe i opravdano se nadamo, a što su nam u kasnijim upitima potvrdili, u njima je utrta iskra radoznalosti spram Hrvatske i želja za dolaskom i obilaskom. To je i bila naša misija; učiniti naše lokalne vrednote prepoznatljivim u okrilju hrvatskih svjetski priznatih postignuća, koja se prema univerzalnim spoznajama najbolje prenose kroz umjetnost. Možda nismo kreirali neku revolucionarnu inovaciju, ali smo se trudili posegnuti za dostupnim tehnološkim medijima i afirmirati naše vječite vrijednosti.