Roditelji mogu utjecati na to kako i koliko djeca koriste medije- U Osnovnoj školi Sveti Petar Orehovec uvijek ima puno aktivnosti
Na Erasmus+ radionici roditelji pretraživali platforme s pozitivnim sadržajima namijenjenim djeci
Roditelji učenika drugog razreda pretraživali su platforme sa sadržajima namijenjenim djeci, ali i uvećanju medijske pismenosti roditelja. Ova aktivnost odvijala se na radionici “Pozitivni i negativni sadržaji u medijima: Utjecaj medija i mogućnosti roditelja” (22. 12. 2021.) pripremljenoj u sklopu Erasmus + projekta “Mali novinari danas, odgovorni digitalni građani sutra”.
Prisutni roditelji, njih 9, upoznali su se sa slijedećim portalima i repozitorijima: Medijska pismenost, Kutak za učenje, Projekt drugi te Juhuhu.
Voditeljica radionice Stojanka Lesički, roditelje je pozvala da zajedno s učiteljima djecu poučavaju kritičkom promišljanju i uče ih birati pozitivne sadržaje u medijima. Neki to već i čine te su ispričali da s djecom povremeno zajedno igraju neku računalnu igricu i razgovaraju o sadržajima u medijima.
Upravo takav pristup, razgovor s djecom, poučavanje i sudjelovanje u njihovim aktivnostima u medijima najbolji je način da djeca postanu medijski pismena i ne dožive negativna iskustva i posljedice uslijed nekritičkog i pretjeranog korištenja medija.
Roditeljima su na kraju radionice podijeljene publikacije “Djeca i mediji: knjižica za roditelje i skrbnike djece”.
Stojanka Lesički