Što boja automobila govori o karakteru njegovog vlasnika?

Može li boja automobila odavati psihološki profil svojeg vlasnika? Možemo li iz toga nešto saznati o tome kako želimo da nas svijet percipira. Godine i spol definitivno imaju utjecaj na odabir boje naših limenih ljubimaca, no ponekad smo, tj. u vrijeme krize, primorani kupiti neki automobil radi odlične cijene obzirom kakvo nam je tržište.

No, neke stvari se ne mijenjaju. Odabir boje puno govori o načinu na koji vlasnik automobila želi da ga svijet percipira. Upravo radi toga napravljeno je ovo istraživanje o popularnosti boja auto industrije. Ovo su rezultati.

Bijela boja

Ako vozite auto bijele boje, volite se prezentirati kao mlad, svjež i moderan muškarac. Bijela je postala boja luksuza i kvalitete. Veliki brandovi poput Applea također vole bijelu boju radi istih razloga. Bijela boja sugerira kako imate ukusa i elegancije, poštenja i čistoće. Uz to, sigurno će vas zanimati da šizofreničari obožavaju bijelu boju. Ona od svih boja im je najljepša. Khm. No, osim emotivne, bijeli auti imaju i praktičnu stranu. Bijela boja odbija sunce te, za razliku od crnih automobila, nikad ne postignu u unutrašnjosti temperature iznad 200 stupnjeva Celzija. Loša strana? Teška boja za održavati, osim ako uživate u blistavo bijelom i čistom autu.

Crna

Crna boja je glavna boja luksuza. To potvrđuje istraživanje u kojoj je crna najpopularniji izbor kod automobila luksuzne klase. Iako se čini “običnom” bojom, crna boja odaje osjećaj sofisticiranosti i diplomacije. Poput kraljeva, prinčeva i predsjednika, crni automobili obično su odabir osoba koje žele da ih se smatra moćnim. Muškarci koji biraju crnu boju automobila žele pokazati svijetu kako oni imaju kontrolu na svojim životom, kako su važni i klasični.

Srebrna

Iliti metalik, kako to na Balkanu biva zvano. Boja tehnike, inovacije, čelika, metala, hladnoće, tehnologije, sigurnosti i stila. Siva boja automobila o vama govori kako ste gospodin više klase koji zna za svoj status i ne boji se pokazati ga. Srebrna boja je treća najpopularnija boja, vrlo je neutralna i za razliku od crne i bijele, izrazito je zahvalna što se tiče održavanja i prljavštine.

Crvena

Emotivni i vatreni tipovi obično za svoje ljubimce, koje vole više od sebe, biraju crvenu boju. Crvena predstavlja akciju, snagu i muškost. Mišićavost. Crveni auto muškarcu deklarira status u ovome svijetu. Sportaš. Emotivac. Frajer. Obično ih voze odvjetnici i financijaši. Ekshibicionisti. Dok muškarci žele da crvena boja njih prikazuje kao kulere i frajere, žene crvenu boju percipiraju kao zabavnu i povjerljivu. Znate li koga još jako privlači crvena boja? Policiju! Zbog toga su crveni auti i najčešće zaustavljani na cesti. Nije ni smiješno ni zabavno.

Plava

Plavu boju biraju osobe koje su praktične, sretne i zabavne. Od nebesko plave do tamno plave, sve nijanse podrazumijevaju sigurnost, iskrenost i vedrinu, te pravu obiteljsku okolinu. Plavi automobili dugo nisu bili popularni te su uglavnom bili rezervirani za neke brendove poput Subarua, Dodge Vipera i Mini Coopera. No, istraživanja pokazuju kako ljudi sve manje za svoje aute biraju bijelu, crnu i srebrnu boju. Plava, zelena, crvena i žuta boja sve se češće mogu vidjeti na cesti.

Žuta / zlatna

Ako vozite žuti auto, vjerojatno ste ludi i nasmiješeni od jutra do sutra. Žuta boja predstavlja veselje i pozitivan stav. Najviše privlači mlade ljude i djecu, koja žutu boju obožavaju upravo radi žarkog tona i osjećaja hrabrosti. Ili ludila. Kako želite. Mnogi žutu boju poistovjećuju s luđacima i “žutim” knjižicama, pa ako ste zainteresirani za kupnju žutog vozila, budite sigurni kako će vam se mnogi na cesti micati i davati vam prednost. Praktično, zar ne? Uz to, istraživanje je pokazalo kako se žuta i zlatna boja nalaze na samo 1 do 2% automobila.

Izvor: automobili.hr

Foto: pixabay