Izložba “LOGO NO LOGO” otvorena u Križevcima

Izložba “LOGO NO LOGO” Nikoline Ivezić i Hrvoja Milića otvorena je u petak u Galeriji K2.
Izložba je dio kustoske koncepcije “Duplo pakiranje” umjetničkog voditelja Saše Živkovića, koja povezuje umjetnike različitih područja čiji se radovi preklapaju u vizualno-likovnom izrazu.

Nikolina Ivezić ovom izložbom predstavlja se recentnim ciklusom slika koje problematiziraju temu logotipa u suvremenom društvu. U novom ciklusu kroz prikaze žena u svakodnevnim situacijama, provlači se logo nekog poznatog benda, muzičara ili filma. Iako se ponegdje vidi tek dio loga, svima je jasno o kojem se logotipu radi. Likovni izraz Nikoline Ivezić istovremeno je kritika društvenih odnosa, medija, kulture kiča i trasha, ali i koketiranje s njima. U oblikovanju i iznošenju vlastitog feminističkog svjetonazora čest su joj motiv karikirane prsate ljepotice bez lica u kojima preispituje krajnosti percipiranja žene u suvremenom društvu.

Hrvoje Milić, poznatiji kao književnik, u slikarstvu koristi kombinirane tehnike i stvarne objekte – novinske isječke, fotografije, platno, drvo – te stvara slike koje često graniče sa skulpturom. Njegovi radovi traže aktivnog promatrača i otkrivaju dublje značenje sloj po sloj.
Poveznica između njihovih radova nalazi se u djelomično u korijenima pop arta. Dok je kod Hrvoja Milića karakteristična neodadaistička linija pop arta koji se izražava u različitim domenama od slikarstva, preko ready made do assembalgea, za Nikolinu Ivezić je to simbolički pop art koji doslovnije prikazuje simbole vrijednosti i oblike izražavanja masovne kulture. Nikolina Ivezić koristi tekst naglašavajući njegovu ikoničku ulogu u društvu, i daje mu „glavnu“ jednoznačnu ulogu na slici, citati Hrvoja Milića pak naizgled nasumični izresci iz novina stvaraju mrežu dubljeg iščitavanja i stvaraju od promatrača aktivnog sudionika pri analizi slike.

Nikolina Ivezić rekla je kako ona i umjetnik Hrvoje imaju potpuno različite stilove, ali sredinu su našli u pop-artu.
– Kod mene su prikazane žene, logotipi poznatih filmova ili bendova, a kod njega se nalazi tekst ali taj tekst je u totalnom drugom kontekstu razbacan. Ovo je prvi puta da smo u Križevcima i skoro godinu dana smo dogovarali izložbu – rekla je Ivezić.

Izložba se može razgledati svakim radnim danom od 12 do 14 sati i od 18 do 20 sati do 30. 5. 2025.