Veliki interes za Hrvatsku na sajmu World Travel Market

Ove godine ponovno se u Londonu sastaju vodeći poslovni ljudi iz svijeta turizma, kako bi obnovili zbog pandemije prekinute turističke veze i vratili povjerenje ljudi u putovanja. Hrvatska očekivanja s britanskog tržišta za iduću godinu su velika. Sezona je bila dobra, a iduća bi trebala biti još i bolja.

– Oduševljen sam time što ponovno mogu na sajmu uživo vidjeti partnere s kojima surađujemo, ali i upoznati se sa svim novostima koje Hrvatska nudi na tržištu. Hrvatska ima posebno mjesto u našem katalogu, a naši putnici uživaju u vašoj zemlji, govori Sergej Tocili, Saga Holidays.

– Želim vidjeti kakva je vaša ponuda, kako bismo mogli bolje predstaviti svu raznovrsnost koju nudite i kako bismo vašu zemlju približili britanskom tržištu, rekla je Sola Thomson, predstavnica marketinške tvrtke.

Britanski partneri, među kojima su TUI i easyJet, zadovoljni su potražnjom za Hrvatskom te najavljuju porast broja aviolinija i putovanja – kažu u Hrvatskoj turističkoj zajednici.

– Mogu reći da je nekako zajednička ocjena da za sljedeću godinu za Hrvatsku vlada veliki interes, da svi planiraju rast turističkog prometa u 2022. godini, neki partneri čak i dvoznamenkasti rast, naglašava Kristjan Staničić, direktor Hrvatske turističke zajednice.

Sve će naravno i dalje ovisiti o epidemiološkoj situaciji – napominju poslovni partneri. 

– Partneri s kojima imamo dogovorene sastanke su već do sada potvrdili da će biti dobra sezona sljedeće godine, ako se nastavi, odnosno, ako ne bude loših vijesti i nekakvih novih sojeva, govori Dario Uljelmović, voditelj prodaje i produkcije Unilinea.

Iako je ove godine u Hrvatsku došlo oko 230 tisuća Britanaca, što je 88 posto više nego u istom razdoblju lani, to je i dalje samo četvrtina od rekordne pretpandemijske 2019-e. 

im/radiokrizevci.hr

Izvor: hrt

Foto: World travel market / facebook