Hrvatski potrošači široke ruke: Dostavu naručivao čak 3094 puta u godini
Hrvatski klijenti na platformi Glovo lani su bili široke ruke u honoriranju dostavljača, a pojedinci su aplikaciju zaista i obilato upotrebljavali.
Online platforme za dostavu, razvijene u inozemstvu, od kojih je dobar broj i na hrvatskom tržištu, postale su nezaobilazne za zadovoljavanje naših potreba, jer kupac bira, naručuje i plaća, a dostavljači posao morao obaviti, bila kiša, snijeg, vrućina ili sparina. Često su za taj svoj trud da što brže isporuče obrok dok je još topli (ili dok, npr. cvijet još miriši) dostavljači, najčešće na biciklima, i ekstra honorirani, napojnicom.
I tu se pokazalo, prema istraživanju španjolske platforme Glovo, da su potrošači u Hrvatskoj dosta šir(ok)e ruke – prosječno su gloverima dali 21 kunu napojnice i po tome su treći u svijetu, tj. među 25 zemalja gdje posluje Glovo.
A neki su se bome u prošloj godini zaista “nauživali”. Naime, iz Glova Hrvatska navode kako je jedan korisnik tijekom 2021. imao 3094 narudžbe. Nisu precizirali radi li se o pojedincu ili tvrtki koja je na taj način možda preko jednog računa naručivala hranu za zaposlenike, ne zna se ni što je sve ubacivao u “košaricu”, no ispada da je taj korisnik svaki dan u 2021. imao po 8,5 narudžbi.
Rekordan je, pak, dan bio 18. prosinca, neposredno prije Božića, kad je preko platforme u 28 gradova Hrvatske ostvareno 1,4 milijuna narudžbi!
Statistički, najviše su hrvatski potrošači tražili i dobili burgera, što je u svijetu, primjerice, artikl broj 2 po popularnosti na Glovu, piše Poslovni dnevnik.
im/radiokrizevci.hr
Foto: pixabay