Pozivni centar za koronavirus 113 više nije aktivan
Pozivni centar na temu koronavirusa broj 113, na kojem su posljednje dvije godine građani mogli dobiti sve informacije o covidu-19, upute i savjete, više nije aktivan, doznaje N1 od Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo.
Pozivom na broj 113 svakim danom od 8 do 21 sat građani su mogli dobiti sve informacije o koronavirusu, a broj je bio aktivan od 1. rujna 2020. Još početkom ove godine na liniji su se javljali stručnjaci i odgovarali na pitanja.
No, zbog smanjenog broja poziva i interesa javnosti broj više nije aktivan, no iz HZJZ-a poručuju da se on uvijek može ponovno aktivirati ako se ukaže potreba.
“Zbog smanjenog interesa javnosti broj 113 nije u funkciji. U posljednih nekoliko mjeseci korištenja građani su uglavnom pozivali vezano uz uvjete prelaska graničnih prijelaza i izdavanja EU digitalne covid potvrde. Kako su tražene informacije dostupne na nekoliko različitih izvora, uključujući službene stranice HZJZ-a, Koronavirus.hr i eudigitalnacovidpotvrda.hr, a broj inicijalno nije stavljen u funkciju zbog navedenih upita, on je privremeno ugašen.
Ako se ukaže potreba, broj će biti reaktiviran. Napominjemo kako je broj 112 i dalje aktivan i građani na tom broju mogu dobiti sve potrebne informacije vezano uz hitne slučajeve”, poručuju iz HZJZ-a.
Jučer su objavljene revidirane preporuke vezane uz četvrtu dozu cjepiva protiv koronavirusa, a sve informacije o tome dostupne su na ovom linku.
Imate li upite vezane uz cijepljenje protiv covida-19, odgovore možete potražiti ovdje.
“Za sve ostale bitnije upite vezane uz covid-19, građani se trebaju javiti liječniku obiteljske medicine ili dežurnom epidemiologu sukladno mjestu prebivališta. Brojevi dežurnih epidemiologa su javno dostupni i nalaze se ovdje“, dodaju iz HZJZ-a.
Foto: pixabay