Većina škola kojima je osnivač Županija izabrale prvi model školskih praznika
Odlukom o početku i završetku nastavne godine, broju radnih dana i trajanju odmora učenika
osnovnih i srednjih škola za školsku godinu 2019./2020. („Narodne novine“ br. 48/19.)
Ministarstvo znanosti i obrazovanja osnivačima je omogućilo da nakon pribavljenih mišljenja
škola odaberu jedan od četiri modela odmora za učenike.
Koprivničko-križevačka županija osnivač je osamnaest osnovnih i osam srednjih
škola, koje su, sukladno navedenoj Odluci, na svojim nadležnim tijelima provele izjašnjavanje
o željenom modelu realizacije odmora.
Većinom glasova, škole kojima je osnivač Koprivničko-križevačka županija izabrale
su prvi model odmora.
Nastavna godina 2019./2020. počinje 9. rujna 2019. godine, a završava 17. lipnjagodine. Po izabranom prvom modelu, zimski odmor za učenike počet će 23. prosinca
godine i trajat će do 10. siječnja 2020. godine, s tim da će nastava početi 13. siječnja. Proljetni odmor za učenike počet će 10. travnja 2020. i završit će 17. travnja 2020., s
tim da će nastava početi 20. travnja 2020. godine.
S obzirom na to da je Koprivničko-križevačka županija osnivač s najviše škola i
učenika, ostalim osnivačima na području Županije (Grad Koprivnica, Grad Križevci, Grad
Đurđevac) predložen je zajednički dogovor kako bi sve škole na području Županije imale isti
raspored odmora. Ukoliko će škole različitih osnivača imati različit raspored praznika, javit će
se mnogi problemi, prvenstveno za roditelje i učenike. Time bi se izbjegle situacije da učenici
iz istih obitelji imaju različite modele odmora, djelatnici škola koji rade u više škola ne bi bili
dovedeni u neugodne situacije te bi bila lakša koordinacija prijevoza.
Sukladno navedenoj Odluci, Upravni odjel za obrazovanje, kulturu, znanost, sport i
nacionalne manjine Koprivničko-križevačke županije dužan je do 14. lipnja 2019. godine
obavijestiti Ministarstvo znanosti i obrazovanja o načinu realizacije odmora učenika za sve
školske ustanove na području Županije.
Služba ureda župana