Vidi i klikni

Na ozljeđivanja i stradavanja djece u prometu treba biti posebno osjetljiv, bez obzira radi li se o obitelji ili društvu u cjelini. Učestalo upozoravanje i senzibilizacija vozača, roditelja, javnosti uopće može i mora dovesti do cjelokupne promjene stavova i ponašanja sudionika prometa.
HAK provodi nekoliko tradicionalnih kampanja koje imaju za cilj podizanje svijesti za odgovorno i sigurno sudjelovanje u prometu koje su dio događanja vezanih za podizanje razine cestovne sigurnosti.
Poznavanje prometnih propisa, sigurnosnih pravila i odgovorno ponašanje na cesti vitalni su ponderi svake kampanje.
Sve dosad provođene kampanje, akcije i aktivnosti – kao i ovaj preventivno sigurnosni projekt, dio su misije HAK-a i koncepta cjeloživotnog učenja o prometu i odgajanja za sigurno sudjelovanje u prometu, poručuju iz Hrvatskog autokluba.

Križevački Automoto klub uključuje se u akciju “Vidi i klikni” koja se provodi danas i sutra u Dječjem vrtiću “Zraka sunca”, Dječjem vrtiću Križevci,Dječjem vrtiću “Čarobna šuma” i Dječjem vrtiću “Sveti Josip” te Centru za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Križevci.

Mališani su pokazali veliko zanimanje za vozila HAK-a i učenje o prometnim pravilima što pokazuju i fotografije iz Centra za odgoj, obrazovanje i rehabilitaciju Križevci. (foto: Helena Strsoglavec)