Hrvatska sa još tri restorana s Michelinovom zvjezdicom, sada ih je ukupno deset

Najnovijom dodjelom po jedne zvjezdice za tri nova restorana u Hrvatskoj, jedan od najcjenjenijih gastro vodiča u svijetu Michelin od utorka na svom popisu ima ukupno deset restorana u Hrvatskoj s jednom zvjezdicom, izvijestili su iz Hrvatske turističke zajednice (HTZ) slijedom obavijesti iz Michelina. Nova tri restorana koja su dobila zvjezdicu Michelina su Nebo u Rijeci (u sklopu hotela Costabela Hilton) te Alfred Keller u Malom Lošinju i Agli Amici u Rovinju.
Time su se pridružili već ‘poznatoj sedmorici’, restoranima koji su zadržali svoje zvjezdice – Boškinac u Novalji, LD Terrace u Korčuli, Pelegrini u Šibeniku, 360º u Dubrovniku, Monte u Rovinju, Noel u Zagrebu i Draga di Lovrana u Lovranu.
Osim zvjezdica, Michelin je za sedam novih restorana u Hrvatskoj ove godine dodijelio i svoje posebne oznake “Bib Gourmand” za kvalitetne menije po pristupačnim cijenama, pa je sada takvih restorana ukupno 13.
Novi s tom oznakom su restorani Konoba Mate (Korčula), Dunav (Ilok), Konoba Fetivi (Split), Izakaya by Time (Zagreb), Vuglec Breg (Krapina), Konoba Malo Selo (Buje) i Alla Beccaccia (Valbandon).
Svi su ti restorani i u novom izdanju Michelinovog vodiča za Hrvatsku za 2021., u kojemu je i novost oznaka “Michelin Green Star”, koju su dodijelili restoranu Zinfandel’s u sklopu zagrebačkog hotela Esplanade, što je i potvrda da su tu posebno posvećeni održivoj i ekološki prihvatljivoj gastronomiji.
Komentirajući te novosti iz Michelina za Hrvatsku, ministrica turizma i sporta i predsjednica HTZ-a Nikolina Brnjac naglasila je da je uživanje u hrani i piću jedan od najvažnijih dijelova turističkog iskustva, kao i da Hrvatska kao zemlja izuzetno raznolike gastronomije te bogate gastronomske tradicije, koja se nalazi i na popisima nematerijalne kulturne baštine, mora u budućnosti sustavno ulagati u njenu promociju i razvoj.
Direktor HTZ-a Kristjan Staničić ističe da je u okolnostima pandemije koronavirusa dodjela novih Michelinovih oznaka izniman uspjeh za cjelokupnu hrvatsku gastronomsku scenu i vrlo važno za hrvatski turizam.
Prisutnost Hrvatske u Michelinovom vodiču znači i njezinu dodatnu promociju i vidljivost, ali i motivacija u nastojanjima da Hrvatska bude istaknuta i međunarodno prepoznatljiva eno-gastronomska destinacija.
(Hina)