Tvrtka Poljocentar predstavila svoj novi zaštitni znak

Tvrtka Poljocentar nedavno je proslavila svoj 30. rođendan, a danas je u Križevcima predstavila svoj novi logotip.

“Skupili smo se da nakon više od 30 godina promijenimo znak Poljocentra, da ga moderniziramo i razvijamo se na tržištu. Pošto idemo u neke nove djelatnosti, pojačali smo se i u nekim županijama novim komercijalistima, želimo biti prepoznatljiviji kod sadašnjih i budućih kupaca.”-rekao je direktor Poljocentra Vladimir Maksić.

U novom logotipu zadržana je prepoznatljiva zelena boja Poljocentra. “Kućica crvene boje označava građevinski dio, a biljka zelene boje poljoprivredu. Predstavljen je i novi slogan: “Izaberi uspjeh!”. Želja je da kupci postignu uspjeh koji su zamislili, bilo to na građevinskom ili poljoprivrednom području”, uvodno je kazala voditeljica marketinga u Poljocentru Antonija Štriga.

Predstavljena je i maskota Poljko. “Poljko je u obliku prskalice i predstavlja komponentu koja se koristi i u graditeljstvu i u poljoprivredi. “Rodio” se u Poljocentru, u gradu vrijednih ljudi, koji su bili specijalizirani za radove na zemlji i gradnju velebnih zgrada. Poljkova mama potječe iz stare loze Vinogradica koji su bili specijalizirani za zaštitu loze od nametnika. Poljkov tata pripada je obitelji Penzlića koji su bili specijalizirani za bojenje zidova te su, umjesto svojih ruku i nogu, koristili kistove.

Njihov sin Poljko je objedinio obje profesije i rodio se s prskalicom koja može oplemenjivati i liječiti sve biljke te bojati i premazivati sve zidove. Njegove sposobnosti su ujedinile stanovnike Poljocentra zato što su, do tada, bili podijeljeni. On je jedini koji može pomoći svima. U svojoj kutiji nosi mnoštvo alata, izvrstan je majstor, može pomoći svima sa svojim korisnim savjetima, vješt je u svim radovima na polju i gradilištu”, kazala je voditeljica marketinga.

Poljocentar će biti još više usmjeren na svoje kupce. Povećati će ponudu akcijskih artikala te obuhvatiti češće promoviranje na digitalnim stranicama Poljocentra. U fazi su uvođenja web shopa kako bi proizvodi bili dostupni kupcima diljem Hrvatske.