Vode li novi logo i slogan “Tvoje prirodno okruženje“ Križevce u svijetlu budućnost?

Ako je kako kaže Ivan Majdak „švrljotina“, nešto najbolje, možda odmah poslije Ive na romobilu, od naše vladajuće ekipe, onda imamo velikih razloga za zabrinutost.

Naime, u subotu smo imali priliku svjedočiti, po nastupu zamjenika gradonačelnika, povijesnom događaju za ovaj grad. Gospodin Šaško nas je uvjeravao da je ovo stvaranje pozitivnog doživljaja po kojem ćemo se razlikovati od drugih gradova. Također je izjavio da se moramo izboriti za nove stanovnike, a novi logotip i slogan bi trebali tome poslužiti. Zelene krivulje na logu bi trebale označavati naš put prema zelenom smjeru.

Ako se to pokaže tako genijalno, onda je to patent kojim bi naša država mogla riješt sve demografske probleme.

 To još ne bi bilo tako čudno, jer svjedoci smo milijuna raznih obećanja političara u našoj državi, na svim razinama, da se netko nije zapitao što zapravo znači ovaj slogan i ova asocijacija na Križevce. Znači li to da su Križevci samo tvoje, naše, prirodno okruženje, što će se dogoditi kad kroz neko vrijeme Zagrepčani, Bjelovarčani, Osječani, Virovitičani, Koprivničanci…čuju riječi „tvoje prirodno okruženje“, mogli bi pomisliti je njihovo kruženje  neprirodno i da se to odnosi samo na Križevce. A kako kaže Šaško, želja je da se u gradu svi osjećaju prirodno i da mladi ljudi žele doći u Križevce, u tome bi slogan „tvoje prirodno okruženje“ trebao privući puno mladih obitelji.

Najavio je digitalnu kampanju kroz sljedećih mjesec dana, kroz šest ključnih poruka na slikama, ilustracijama, koje podsjećaju na naivno slikarstvo, te najavio „guranje brenda kroz sljedećih X godina“.

Je su li naši do sada prepoznatljivi simboli Križevaca, Sveti Marko Križevčanin i Križevački štatuti postali „nepoželjni“ i manje važni, nismo uspjeli saznati. Prošlo je već nekoliko dana, ali danas kad smo upitali neke ljude, odgovor je bio da još nisu zapamtili kako glasi ta čuvena rečenica, koja bi nam svima trebala promijeniti život i čeka li Križevce, kako kaže naš gradonačelnik, svijetla budućnost?

Nikako ne smijemo zaboraviti ni činjenicu da je cijela ova priča stajala 200 000 kuna, od toga 130 000 gradskih kuna. I ništa ni tu neće biti čudno, ako ta ideja uspije, no pitanje je što, ako ne uspije, je li se onda netko poigrao našim novcem čineći nama štetu. Možda nije neki grijeh kad političari plaćaju ručkove po restoranima našim novcem, ipak i oni moraju jesti, ali kad netko troši na stotine tisuća kuna na neke priče koje su u najmanju ruku neizvjesne, onda se postavlja pitanje ima li tu odgovornosti?

I kao što obično završavamo takva razmišljanja, ostaje nam samo zaključiti da će vrijeme sve pokazati.

/t.k/