Objavljeni javni pozivi za udruženo oglašavanje i strateške promotivne kampanje u 2020. godini
Hrvatska turistička zajednica objavila je Javni poziv za udruženo oglašavanje u promotivnim
kampanjama javnog i privatnog sektora koji obuhvaća opću destinacijsku promociju, promociju
smještajne i ostalih oblika turističke ponude destinacije te Poziv za iskazivanje interesa za
provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim tržištima u 2020. godini koji
obuhvaća suradnju s partnerima iz turističke industrije na aktivnoj promociji hrvatske turističke
ponude.
„Riječ je o javim pozivima putem kojih ostvarujemo ključne suradnje s domaćim i inozemnim
partnerima u promociji hrvatskog turizma. Navedene pozive objavljujemo s ciljem što kvalitetnije
pripreme za 2020. godinu te svakako očekujemo realizaciju niza kvalitetnih i strateških suradnji
koje će hrvatskom turizmu i u idućoj godini osigurati stabilnu tržišnu poziciju na jakom i vrlo
konkurentnom međunarodnom turističkom tržištu“, izjavio je direktor Hrvatske turističke
zajednice Kristjan Staničić.
Javni poziv za udruženo oglašavanje u 2020. godini upućen je subjektima javnog i privatnog
sektora, a obuhvaća tri različita modela. Prvi model obuhvaća udruženo destinacijsko
oglašavanje sustava turističkih zajednica kroz koji će HTZ sa sustavom turističkih zajednica
provoditi destinacijsku promociju. U drugom modelu suradnju sa subjektima nositeljima ponude
u svojoj destinaciji odrađivati će sustav turističkih zajednica koje svoj zahtjev dostavljaju HTZ-u
na odobrenje, dok treći model obuhvaća udruženo oglašavanje ponude nautičkog turizma koje
provodi HTZ sa subjektima koji planiraju marketinške kampanje. U ovom posebnom modelu
oglašavanje se provodi putem promotivnih kampanja sustava turističkih zajednica i subjekata
nositelja ponude. Prijave se podnose isključivo poštom, na modele 1 i 2 turističkim zajednicama
županija, a prijave na model 3 HTZ-u. Krajnji rok za podnošenje svih prijava je do petka, 27. rujna, 2019. godine.
Poziv za iskazivanje interesa za provedbu strateških promotivnih kampanja na emitivnim
tržištima u 2020. godini upućen je svim organizatorima putovanja s inozemnih tržišta u svim
oblicima organiziranih programa za Hrvatsku, a naglasak je na zajedničkim kampanjama u javnim
medijima. Suradnja s odabranim partnerom ima cilj podići svjesnost o brendu Hrvatska na
odabranom strateškom tržištu kroz oglašavanje na društvenim mrežama, putem online medija,
radijskog, televizijskog i vanjskog oglašavanja te oglašavanja u tisku. Zainteresirani partneri svoje
prijedloge za suradnju s pripadajućom dokumentacijom dostavljaju uredima predstavništava
HTZ-a na predmetnim tržištima s kojima i dogovaraju rokove dostave dokumentacije.