Darko Celovec u emisiji “Zemlja i blago”

Ovaj tjedan u poljoprivrednoj emisiji ” Zemlja i blago” gostovao je dr.vet.med Darko Celovec, vlasnik Agro-vet d.o.o. i predsjednik udruge Baby Beef. U emisiji smo razgovarali o uzgoju junadi, o samoj udruzi Baby Beef, o Križevci Gastro Festu koji je organizirala udruga Baby Beef, grad Križevci i srednja škola ”Ivan Seljanec”, o uvozu i izvozu junetine i još mnogočemu.

Udruga za tov i uzgoj junadi Baby Beef najveća je i najstarija udruga tovljača junadi u Republici Hrvatskoj. Osnovana je 13.06.2000. godine, a tradicija uzgoja kvalitetne junetine koju nastavlja ova Udruga seže još dublje u prošlost. Osnivanje same udruge iniciralo je dvadesetak značajnih proizvođača tovne junadi s područja cijele Republike Hrvatske.

Hrvatska Udruga „Baby – beef“ već više od šest desetljeća izvozi u Toskanu – najizazovnije kulinarsko tržište na svijetu ne može se zasititi hrvatske junetine, jednako kao i zemlje Bliskog Istoka. U samo godinu dana robne marke Baby Beef Hrvatska junetina uspjeli su ponuditi potrošačima svjež proizvod izvrsne kvalitete i znanog porijekla a pritom i zaustaviti povećanje uvoza junećeg mesa.

Meso pod brandom Hrvatska junetina Udruge Baby Beef od poznatog je proizvođača, sočno, svježe, iznimno ukusno i iznimne intramuskularne zamašćenosti. Tu domaću mladu junetinu hrani hrvatski farmer hranom uzgojenom na hrvatskim poljima.

Hrvatska junetina ima široku paletu proizvoda: svježe meso, meso za roštilj, odležano meso.

“Brand je nastao jer želimo naše hrvatsko, kvalitetno meso jasno i vidljivo odvojiti od mesa kojem se ne zna kvaliteta, porijeklo, ni starost”- izjavio je Darko Celovec za Radio Križevci!

Brand Hrvatska junetina svakim danom sve se više širi. U lancu uzgoja i prodaje već je više od stotinu proizvođača, distributera, mesnica, trgovačkih lanaca, hotela i restorana.

Na pitanje koliko je porasla prodaja Hrvatske junetine “Baby Beef” u Hrvatskoj, Darko Celovec je odgovorio:

“Udruga Baby Beef prvi rođendan svoje robne marke “Hrvatska junetina” Udruge Baby – beef” dočekala je uz pozitivne brojeve: prodaja tog mesa u trgovačkim lancima i mesnicama rasla je po dvoznamenkastim stopama; u Udrugu se priključilo više od 50 novih članica; a u ovoj godini očekuje se rast uzgoja između 10 i 15 posto. Takav razvoj događaja vidimo kao točku preokreta u proizvodnji i prodaji junetine u Hrvatskoj. Prvi put u deset godina zaustavljen je uvoz: ukupni uvoz goveđeg mesa lani je rastao dva posto, a svježeg goveđeg mesa jedan posto, za što se slobodno može reći da je stagnacija. Istovremeno je prodaja naše Hrvatske junetine Udruge Baby beef rasla i do 25 posto u pojedinim trgovačkim lancima”. (hs)